Participamos en la Jornada: “Reptes de futur en l’acció social de l’església” – Delegació de Catalunya

Participamos en la Jornada: “Reptes de futur en l’acció social de l’església” donde nos hemos reunido asociaciones y entidades que forman parte de esta red de atención y apoyo a las personas más vulnerables de nuestra sociedad. Una oportunidad para compartir y visibilizar los elementos clave que caracterizan la labor social de cada entidad. Destacando el interés por llevar a plenitud la dignidad de la otra persona.

Con intención de reflexión y mejora, hemos podido dialogar sobre los aspectos débiles de la acción social de la Iglesia y que es necesario mejorar. Ante una sociedad individualista necesitamos fortalecer nuestra red y unirnos a la defensa de los derechos humanos.

Nos sentimos llamadas, una vez más, a la corresponsabilidad desde la humildad, pero con audacia en la lucha por un mundo más justo y solidario.

Agradecemos los puntos de reflexión que como punto de partida Joan Costa nos ha expuesto y la presencia del obispo Javier Vilanova que ha cerrado el encuentro alentándonos a trabajar juntas como comunidades de acogida y referencia.

——————————–

Participem en la Jornada: «Retes de futur a l’acció social de l’església» on ens hem reunit associacions i entitats que formen part d’aquesta xarxa d’atenció i suport a les persones més vulnerables de la nostra societat. Una oportunitat per compartir i visibilitzar els elements clau que caracteritzen la tasca social de cada entitat. Destacant l’interès per portar a plenitud la dignitat de l’altra persona.

Amb la intenció de reflexió i millora, hem pogut dialogar sobre els aspectes febles de l’acció social de l’Església i què cal millorar. Davant d’una societat individualista necessitem enfortir la nostra xarxa i unir-nos a la defensa dels drets humans.

Ens sentim cridades, una vegada més, a la coresponsabilitat des de la humilitat, però amb audàcia en la lluita per un món més just i solidari.

Agraïm els punts de reflexió que com a punt de partida Joan Costa ens ha exposat i la presència del bisbe Javier Vilanova que ha tancat la trobada encoratjant-nos a treballar plegades com a comunitats d’acolliment i referència.